Marketing online

Marketingul online reprezinta un instrument puternic si util, ce poate fi utilizat de fiecare companie. In functie de specificul fiecarui client, Magenta Advertising propune strategii de marketing online si asigura implementarea si monitorizarea acestora. Prin intermediul activitatilor de marketing in mediul online, mesajul companiei ajunge in randul unor consumatori mai greu de convertit prin mijloacele clasice de comunicare si promovare. De asemenea, aceste activitati au ca finalitate imbunatatirea imaginii companiei, cresterea interesului pentru produsele acesteia si cresterea traficului in cadrul prezentei online.

Este clar ca marketing-ul online inseamna mult mai mult decat un banner sau un mesaj transmis catre o baza de date; se refera la stabilirea unor tactici multiple de atingere a obiectivelor propuse, in functie de public, mesaj sau produs.

Retelele sociale

Prezenta unui site in cadrul retelelor sociale reprezinta accesul intr-un mediu in care clientii nostri au acces la comunitati virtuale, in cadrul carora pot interactiona cu un public receptiv la relationare. Retelele sociale pot oferi un avantaj concret fata de concurenta, o vizibilitate online mai buna, acces direct la publicul tinta si o crestere exponentiala a vizitatorilor pe site.

Site-urile dedicate (familii de site-uri)

Am realizat o gama larga de site-uri dedicate pentru clientii nostri, deoarece acestea reprezinta o oportunitate importanta de a prezenta consumatorilor mai multe informatii despre produse sau servicii ce se doresc promovate. Site-urile dedicate sunt create si promovate independent de site-ul principal, strict pentru produsele sau serviciile in cauza. Uneori, design-ul si functionalitatea microsite-ului difera de cea a site-ului principal, insa acestea sunt mult mai orientate catre atingerea unor obiective independente.

Site-urile dedicate sunt mult mai usor de promovat in functie de cuvintele cheie specifice si, in timp, ajung sa fie prezente in prima pagina de rezultate in motoarele de cautare.

Bannere

Bannerele online sunt corespondentele panourilor din publicitatea conventionala sau inserturilor din ziare si reviste, avand ca scop crearea de trafic pentru site-ul companiei.
Bannerele reprezinta o foarte puternica unealta promotionala deoarece sunt vazute de multe persoane si amintesc de imaginea firmei. Ele functioneaza in acelasi mod precum reclamele traditionale: informeaza consumatorii despre un produs sau serviciu si prezinta motive pentru care consumatorul trebuie sa aleaga produsul respectiv, doar ca pot fi mult mai bine tintite, in functie de interesele consumatorilor. Oferim clientilor nostri solutii complete pentru campaniile de bannere: concept de campanie, selectia site-urilor de plasament a bannerelor, creatie si design, monitorizare si raportare a rezultatelor campaniei.

Publicitatea contextuala

Recomandam publicitatea contextuala clientilor care sunt interesati de atragerea unui numar considerabil de potentiali clienti pe site, in functie de cuvinte cheie relevante. Am implementat pentru clientii nostri campanii bazate pe trei formate de reclame contextuale: reclame afisate in anumite arii ale paginii, separate de continutul de baza; reclame in cadrul textului sau sub forma de pop-up. O campanie online bazata pe publicitate contextuala are avantajul de a oferi vizibilitate maxima cu costuri minime si un control total asupra bugetului zilnic/ lunar alocat (cost per click).

Newslettere

Pornind de la specificul afacerii clientului, dezvoltam campanii de newslettere, trimise abonatilor cu o anumita frecventa. Newsletterele reprezinta un mijloc eficient de educare si informare a abonatilor despre produse, servicii, companie si valorile acesteia. De asemenea, newsletterele pot dezvolta imaginea companiei, generand reactii pozitive din partea potentialilor consumatori.

Neconventional

In functie de strategia de marketing online definita pentru prezenta online a clientului, putem concepe si implementa actiuni de promovare prin metode mai putin conventionale, care au o eficienta mai mare: aplicatii interactive (ex. jocuri online), comunicare tematica (ex. campanii sezoniere), concursuri, campanii virale, buzz marketing, permission marketing.

De asemenea, am mai realizat pentru clientii nostri e-carduri animate, trimise abonatilor cu ocazia diverselor evenimente. In aceeasi perioada, si site-ul clientului a fost personalizat cu elemente grafice tipice evenimentului.

Contacteaza-ne
Choose your language:
inchide [x]

Nume (obligatoriu)

Telefon

Adresa email (obligatoriu)

Mesaj