Comunicare online
Magnolia Communication,
divizia de relatii publice a holdingului, ofera clientilor servicii de consultanta si strategie de comunicare.
PR 2.0, sau despre cum sa ajungi la consumatorii tai in mod direct.
Daca PR 1.0 se refera la transmiterea mesajului catre consumatori prin intermediul unui vector de comunicare (jurnalist), care trecea informatia prin filtrul personal si o transmitea mai departe, PR 2.0 inseamna comunicarea directa cu publicul tau. Feedback-ul direct al consumatorului devine vital in aceasta relatie, iar comunicatorul trebuie sa arate ca ii acorda importanta.
Blog
In ultimii ani, blogul a devenit una dintre platformele utilizate in comunicarea dintre companii si publicul acestora. Din perspectiva consumatorului, prezenta online a unei companii (site web, blog, retele sociale) este echivalenta cu o deschidere si o transparenta mai mare a companiei respective.
Blogul poate contine informatii si noutati despre companie, despre produse si servicii, dar si opinii cu privire la diverse evenimente si tendinte caracteristice domeniului de activitate. Unul dintre cele mai importante beneficii aduse de un blog in viata companiei este comunicarea bilaterala: vizitatorii pot comenta si oferi feedback-uri in timp real.